شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

مباشری: قدر فرصت‌ها را ندانستیم| بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی سخت و غیرقابل پیش‌بینی است

  • کد خبر: ۱۰۱۳۱۰
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
مباشری: قدر فرصت‌ها را ندانستیم| بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی سخت و غیرقابل پیش‌بینی است
بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در تشریح علت بهم‌ریختگی تیمش مقابل پیکان، گفت: نتوانستیم اختلاف امتیازمان در ست‌های دوم و سوم را حفظ کنیم و قدر فرصت‌ها را ندانستیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم فولاد سپاهان اصفهان در نخستین مسابقه مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر صفر مقابل پیکان تهران شکست خورد.
علیرضا مباشری بازیکن باتجربه در تشریح بهم‌ریختگی تیم فولاد مبارکه سپاهان در بازی مقابل پیکان، گفت: بازی سختی بود. به جز ست اول، در دو ست بعدی خوب بازی کردیم. به نظر من قدر فرصت‌هایمان را ندانستیم. در ست دوم و سوم، سه الی چهار امتیاز از حریف پیش بودیم، ولی نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم و اختلاف را حفظ کنیم. همین مسئله هم موجب بهم‌ریختگی تیم‌مان شد. این بازی تمام شده و حالا باید خوب ریکاوری کنیم و به بازی بعدی فکر کنیم.
بازیکن فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، افزود: چهار تیمی که به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرده‌اند تیم‌های خوبی هستند. پیکان هم در زمره یکی از تیم‌های خوب این مرحله است. همه بازی‌های این مرحله سخت و غیرقابل پیش‌بینی است. امیدوارم در بازی دوم هماهنگ‌تر باشیم و بتوانیم از شرایطی که در هر ست بازی فراهم می‌شود، به‌خوبی استفاده کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->