پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مباشری: قدر فرصت‌ها را ندانستیم| بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی سخت و غیرقابل پیش‌بینی است

  • کد خبر: ۱۰۱۳۱۰
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
مباشری: قدر فرصت‌ها را ندانستیم| بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی سخت و غیرقابل پیش‌بینی است
بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در تشریح علت بهم‌ریختگی تیمش مقابل پیکان، گفت: نتوانستیم اختلاف امتیازمان در ست‌های دوم و سوم را حفظ کنیم و قدر فرصت‌ها را ندانستیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم فولاد سپاهان اصفهان در نخستین مسابقه مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر صفر مقابل پیکان تهران شکست خورد.
علیرضا مباشری بازیکن باتجربه در تشریح بهم‌ریختگی تیم فولاد مبارکه سپاهان در بازی مقابل پیکان، گفت: بازی سختی بود. به جز ست اول، در دو ست بعدی خوب بازی کردیم. به نظر من قدر فرصت‌هایمان را ندانستیم. در ست دوم و سوم، سه الی چهار امتیاز از حریف پیش بودیم، ولی نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم و اختلاف را حفظ کنیم. همین مسئله هم موجب بهم‌ریختگی تیم‌مان شد. این بازی تمام شده و حالا باید خوب ریکاوری کنیم و به بازی بعدی فکر کنیم.
بازیکن فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، افزود: چهار تیمی که به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرده‌اند تیم‌های خوبی هستند. پیکان هم در زمره یکی از تیم‌های خوب این مرحله است. همه بازی‌های این مرحله سخت و غیرقابل پیش‌بینی است. امیدوارم در بازی دوم هماهنگ‌تر باشیم و بتوانیم از شرایطی که در هر ست بازی فراهم می‌شود، به‌خوبی استفاده کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->